Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu on oikeastaan  trenditermi prosesseille, jotka samanaikaisesti ovat strategisesti fiksuja, toimivia ja luovia. Koko pointti on siinä, että tarjottava ratkaisu muotoillaan palvelemaan sen tarvitsijaa.  

Olkoonkin niin, että palvelumuotoilu on muotitermi kaikessa abstraktiudessaan. Joka tapauksessa sen pääperiaatteet ovat keskeisempiä nyt kuin koskaan ennen. Elämme informaatioyhteiskunnassa ja totuuden jälkeisessä ajassa, jossa organisaatioiden päättäjien ja yrittäjien on yhä monimutkaisempaa löytää asiakkaidensa kannalta oleellisimmat ratkaisut ja toimintamallit ansiokkaan asiakaskokemuksen synnyttämiseksi.

Toisaalta asiakkaat elävät jatkuvassa houkuttelun ja vakuuttelun (todellisen tai keksityn) ekosysteemissä. Joten palveluntarjoajien tulee jatkuvasti tutkia tarjoomansa kehityspotentiaalia asiakkaan näkökulmasta.

Hullut timantit ovat niin käsittämättömän hulluja, että samalla, kun me mainostoimistona luonnollisesti markkinoimme asiakkaidemme tarjoamia palveluja ja tuotteita ilomielin, me pyrimme selvittämään ovatko ne sellaisinaan parhaita mahdollisia ja voisiko niitä kehittää ja miten. Tähän hyödynnämme taustaamme palvelumuotoilun parissa.