INTERWEB-pähkinä eli, miten nettisivusto eeppistetään.

Variaatioita lähtötilanteesta on monia:

Nettisivu on…
ihan ok, ihan ok muttei tuota mitään enempää, ihan ok mutta voishan sitä parantaa, ei kukaan siellä käy joten ihan sama, liian hankala ja aikaavievä uudistaa joten mennään nykyisellä, aivan paska.

Kuten kaikissa Parhaissa pähkinöissä ja pulmissa ratkaisuja ja reittejä onneen ja ilakointiin on monia ja lopussa seisoo kiitos (Miten se kiitos muuten seisoo?). Niin myös tässä.

  1. Keskustele kanssamme nettisivutilanteesta ja totea jatkavasi nykytilanteessa (pulma ei siis ratkea)

  2. Selvitä kanssamme, miten saamme niistä joko ihan ok- sivuista paremmat tai jopa loistavat aivan uudet.

Kiinnitämme huomiota näissä projekteissa mm.

Luovuuteen tinkimättä toimivuudesta – www-sivut voi oikeasti näyttää hyvältä ja silti konvertoida tehokkaasti ja nopeasti.

Muihin markkinoinnin osa-alueisiin integroimiseen- nettisivu on edelleen yrityksen digitaalinen showroom ja paljon muuta muttei yksinään tai toisaalta toimimatta muiden alustojen kanssa palvele yleisöään.

Mittaamiseen ja asiakastuntemuksen lisäämiseen- Saamme sivulla kävijöistä erittäin tarkkaa ja strategisesti tärkeää dataa asiakkaamme olemassaolevista sekä mahdollisista asiakkaista. Saadun tiedon avulla voimme jälleen auttaa asiakastamme kehittämään tarjoomaansa markkinan toivomaan suuntaan.